23 Mart 2011 Çarşamba

Polimer Kille Tepsi

Gamze Aktan'ın videolarını ve Nihal Erpeden'in çalışmalarını izleyipte polimer kile bulaşmamak imkansız.Yazın kurslar kapanıpta ne yapsam diye internette gezinirken rastladım ben de.
Tepsideki motif polimer kilin en basit ve temel tekniklerinden, ağ motifi diye geçiyor.Ahşap tepsiyi zımparalayıp, akrilik boya ile boyadıktan sonra dekupaj tutkalı ile daha önce hazırlayıp, tepsi boyutunda kestiğim polimer kili yapıştırdım ve sonra da vernikledim.
fimo ile tepsi

polimer kille tepsi2








polimer kille tepsi

polimer kille tepsi2








polimer kil teknikleri

polimer kille tepsi4

3 yorum:

  1. Mozaik gibi görünüyor,çok güzel.Fimoya başlamak için hamur makinası almak mı gerek?

    YanıtlaSil
  2. başlangıçta makinaya gerek yok.Akrilik merdane yeterli.

    YanıtlaSil
  3. Harika yaa.. Derya Baykal'da Polimer Killi çalışmaları görmüştüm, ama çevremde bulunur mu hiç araştırmadım.. Bloguna doyum olmuyor her şey çok güzel.. CiCİ KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...