14 Mart 2011 Pazartesi

Kurdele Nakışı Runner

Belmek'in mefruşat kursuna devam ediyorum bir süredir.Aslında amacım kurdele nakışı öğenmekti.Mefruşatla birlikte nakışda öğretildiği için tercih ettim.
Kurdele nakışı ilk çalışmam runner.Nakışla birlikte basit dikiş tekniklerini öğrenmek işe yaradı elbette.Bir runner nasıl dikilir onu da öğrenmiş oldum   ..... ve en basit nakış tekniklerini, sap işi gibi. Kumaş krem rengi şanzelize. Dallar simli nakış ipliği ile sap işi, yapraklar zincir ve kurdele ilmeği, çiçekler de beş bacak gül.

kurdele nakışı runner

runner







kurdele nakışı runner

kurdele nakışı runner

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş... emeğine sağlık...
    ablam da aynı kursa gitti bu sene... kızlarına yastık falan yaptı... çok güzel duruyor... ben de öğrenip yapmayı düşünüyorum:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. معروضات جميلة ورائعة جدا

    YanıtlaSil
  3. Evetttttttttt söz ve ben biteli çok oldu:)))Şükür blogda bitti...ne emektir bu canım ellerine,emeğine en önemlisi bunları ortaya çıkan güzel yüreğine sağlık.Bundan sonra ömrüm oldukça en sadık takipçinim sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...