16 Mart 2011 Çarşamba

Örgü Çanta

Kış biterken nihayet çantam da bitti...Bütün bir kış elimde süründü, sapını nasıl yapacağıma bir türlü karar veremedim.....sonra da bakır zincir kullanıp, keçe toplarla süslemeye karar verdim.İpim, Altın yün diamond design serisi, oldukça kalın bir ip.Örgü haroşo olunca sarkmasın diye ipe göre ince bir şiş kullandım.5nm ile 30 ilmek başladım.Kenarlarını üçlü saç örgüsü, çantanın ağız kısmını ise dörtli saç örgüsü yapıp, diktim.

el örgüsü çanta

örgü çanta2
örgü çanta2

el örgüsü çanta3

örgü çanta4

4 yorum:

  1. kenarlarındaki saç örgüler çok hoş durmuş... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Muy bonito trabajo. Felicitaciones.
    Saludos desde España.

    YanıtlaSil
  3. Rengi,modeli çok hoş keçe toplar çok tatlı durmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim:))))ben de severek ördüm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...