16 Mart 2011 Çarşamba

Eski Mısır Desenleriyle Tablo

Eski Mısır ile ilgili herşeyi seviyorum.Mısır'a gittiğimde yaklaşık elli tane aldığım papürüslerin içinden beğendiğim iki tanesini seçip, fotokopisini çektirdim. Karbon kağıdıyla deseni, kumaş üzerine geçirdim.Kumaş kırçılsız Rize Keteni,  güzel bir kumaş, boyamaya uygun. Mat renklerde pebeo, yaldızlı olanlarda art deco kumaş boyalarını kullanarak renklendirdim, tüm desenin kenarından ince fırça(No:000) ve siyahla kontür geçtim.Üç gün sonrada kumaşın arkasından ütüleyerek bitirdim.
kumaş boyama tablo

kumaş boyama panokumaş boyama teknikleri

mısır desenli tablo






2 yorum:

  1. çok beğeniyorum bu çalışmalarını, çerçeve içindede harika görünüyorlar. ellerine saglık

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim aslıcım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...