17 Mart 2011 Perşembe

Katedral Penceresi Yapımı

Aslında yalancı katedral penceresi diye geçiyor.Aslı kadar hoş ve kolay bir patchwork örneği...Yapımını fotoğraflarla anlatmaya çalıştım.Umarım yapmak isteyenlere yardımcı olur.

katedral penceresi yapımı
istediğiniz büyüklükte daireyi kartondan veya kalınca bir kağıttan kesin.Kumaşa yerleştirip, 1,5-2cm pay bırakarak kesin.Kartonu kaldırmadan kenarları içe doğru kıvırın.Bu işlemi ütü ile yapabilirsiniz hatta kıvıracağınız bölüme fırça ile kola sürerseniz daha da kolay oluyor.

kırkyama tekniği
Kartonu çıkarın.

kırkyama teknikleri
Dört köşesi dairenin kenarlarına değecek şekilde kare ince elyaf kesin.

kırkpare
Elyafla aynı büyüklükte farklı renkte kare kumaş kesip, elyafın üzerine yerleştirin.
patchwork teknikleri
Dairenin dört tarafını kare parçaya doğru kıvırın ve iğneleyin.

kırkyama teknikleri
Dairenin kıvrılan parçasının hemen kenarından patchwork ipliği ile teğel şeklinde dikin.Ben evdekileri değerlendirmek için 8nm etamin ipliği ile denedim.Teğellerken kumaşla zıt renkli iplikleri de tercih edebilirsiniz.

katedral penceesi yapımı
Küçük bloglar yaparak kırlent, büyük bloglarla yatak örtüsü yapabilirsiniz.




                                                                                                                                 


8 yorum:

  1. elelrine,emeklerine sağlık harika bi açıklama

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yurdagül.

    YanıtlaSil
  3. En iyisi hepsini çok beğendim diye yazayım yoksa her şeyin altına "süper olmuş" diye yazacağım.. eline sağlık arkadaşım, CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmışsınız, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. değişik bir çalışma, deneyeceğim, güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Hey there! This is my first comment here so I just wanted
    to give a quick shout out and say I truly enjoy reading your articles.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?

    Thanks a lot!

    Also visit my web-site; chemical stump

    YanıtlaSil
  7. Bu kare kaç cm acaba resimlerden anlayamadım ebatını pike yapmak istiyorum bende elinize sağlık güzel olmuş şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Nedime hanım çok geç cevap verdiğim için özür diliyorum, şehir dışındaydım bloğa girme fırsatı hiç bulamadım.
    Ben daire olarak yemek tabağı kullandım.Dikkat ederseniz kare parça içinde dairenin kenarlarına değecek şlekilde açıklaması yapmışım.
    Kolaylıklar diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...