6 Temmuz 2012 Cuma

Meyveli Ahşap Boyama Tepsi

Hepinize merhaba,
Tabanı ahşap, kenar kısımları polyester tepsim...Ahşap ve polyester kısımları iki kat inci beyazına boyadıktan sonra meyveleri Plaid'in metalik renkleriyle boyadım ama inci beyazıyla renkleri açarak .Sap kısımlarına hafifçe antiquin sürerek, sildim ve kuruduktan sonra su bazlı  vernikle vernikledim.
Yarın sabah sekiz günlüğüne önce Newyork oradan Meksika'ya gidiyorum, denizaşırı bir ülkeye ilk ziyaretim olacak, çok heyecanlıyım.Dönüşte bütün paylaşımlarınızı tek tek okuyacağım inşallah.
Sevgi ve sağlıcakla kalın.

seramik boyama tepsi

polyester boyama tepsi

meyveli tepsi

26 yorum:

  1. Çok beğendim ellerine sağlık. Hayırlı yolculuklar dilerim.Özletme kendini:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık şekercim. Haydi keyifli yolculuklar. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. Yolun açık olsun güle güle git güle güle gel Noblesseciğim. Enfes bir tepsi olmuş bayıldım, bakıp bakıp şaştım kaç teknik birden var daha algılayamadım iyi mi? Akşam bidaha bakacağım.

    YanıtlaSil
  4. Sehr schönes Tablett!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  5. aman allahım harika görünüyor süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Emeğine sağlık canım çok şık olmuş tepsin,iyi günlerind ekullan,selamlar hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık, tatil için de süper yerler seçmişsin, iyi eğlenceler:)

    YanıtlaSil
  8. Çok nefis, ellerine sağlık, bahar gibi olmuş, cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  9. tatlım ellerine sağlık...
    çok güzel olmuş...
    kocaman sevgiler...
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Amanın ne cici bişey bu :) Elinize sağlık çk güzel olmuş.

    www.minikyengec.com bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. umarım güzel günler geçirirsin. iyi yolculuklar noblesse'cim. güle güle git, güle güle dön.
    tepsi şahane, eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  13. Selamlar arkadaşım muhteşem bir ahşap boyama işi olmuş ellerine saglık güzel günlerde kullanmak nasib etsin hayırlı yolculuklar dilerim

    YanıtlaSil
  14. Hasyırlı yolculuklar güzel bir tatil diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel olmuş,insan kullanmaya kıyamayacak.Ellerinize sağlık.Hayırlı yolculuklar...

    YanıtlaSil
  16. Una bandeja muy fina y delicada
    Espero que lo pases genial en tu viaje
    Saludos Mayte

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş,emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Çok zarif görünüyor. Ben henüz ahşap ve boyama işlerine uzağım ve kolay mı zor mu, fikrim yok. Sadece uzaktan bakarak şunu söyleyebilirim, renkler ve malzeme gayet uyumlu, çok güzel bir çalışma. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Noblesse, umarım seyahatin umduğundan da iyi geçer ve hem iş ziyaretin başarıyla sonuçlanır, hem de böyle uzak memleketleri görmekten mutluluk duyarsın. İyi yolculuklar. Sağlıcakla git, sağlıcakla gel...

    YanıtlaSil
  20. çok tatlımı tatlı olmuş.blogunuza yenı denk geldm ancak fkrımı sorarsanız bu guzel seyleri buradan satısa sunabılırsınız.Cok güzeller.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. ellerinize sağlık:) tatil maceralarınızı bekliyoruz merakla:)

    YanıtlaSil
  22. Noblessem öyle sevindimki, çok keyifli, çok güzel bir tatil diliyorum sana :) kimbilir ne hoş anılarla dönüceksin, hayırlı yolculular.

    Tepsi zaten çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
  23. demek bu kadar işin gücün arasında newyorka gidiyorsun,özgürlük heykeline çıkmayı unutma central parkta harika,dönüşte nereleri gezdiğini bize de anlat öpüyorum.

    YanıtlaSil
  24. iyi dileklerinize, güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  25. Her sayfada ağzım açık kalıyor:)))Maşallah...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...