26 Temmuz 2012 Perşembe

Ay Çiçekleri....

Günaydın hepinize,
Sıcaklarla aranız nasıl? Yaz mevsimini kışa hep tercih ederdim ama bu sene daha şiddetli mi geçiyor yoksa ben mi tahammül edemiyorum bilmiyorum, kışın kurslar başlamadan bitirmeyi planladığım bir sürü iş öylece bekliyor beni.Elim kolum kalkmıyor.Neyse...bir ay daha sabretmeye çalışıcaz artık.
Bu tepsi yeni tamamladığım bir tepsi değil, bir kaç ay oldu sanırım.Bu postta one stroke kartelalarıyla gül çalışmış ve ayçiçeklerini çalışmak istediğimi söylemiştim. Krem rengine  boyayıp, antiquinle eskittiğim tepsiye uyguladım ayçiçeklerini...Umarım başarılı olabilmişimdir:)))

one stroke tekniği


ahşap boyama tepsi


one stroke tekniği

34 yorum:

  1. Bu yıl kıştan bunalınca yazın gelmesini bekledik ama ben kışı daha çok seviyorum,sıcaklarla aram iyi değil baş ağrısı yapıyor. Aynı isteksizlik hepimizde var. Benimde işler duruyor,siparişleri erteliyorum.Tepsi gayet güzel görünüyor. Ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok sıcak geçiyor buyaz.. dediğin gibi biraz daha sabredicez....
    ellerine sağlık canım buda diğerleri gibi şahane olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ay çiçeği gayet başarılı, özellikle de eskitme çalışmanı çok beğendim, eline sağlık canım.. CiCİ KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  4. Sehr schöne Arbeit!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı olmuş eline sağlık canım. (sıcaklar internet hatlarına de yaramıyor, sabahtan beri bloglara yorum göndermeye uğraşıyorum, yorumum beş-altı kez çıkarsa şaşırma:))

    YanıtlaSil
  6. Sıcaklarla aram hiç iyi değil tek faydası dışarıya çıkmıyorum yarım işlerim bitmiş oldu.Tepsiyi çok beğendim özellikle eskitme çok başarılı,resim ve renk uyumuda çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. noblesse'cim yazı kışa tercih etmek eskidendi sanırım, kavurucu sıaklar düşüncelerimizi ters-düz etti. ben de sıcağa dayanamayan biri olarak, çok bunaldım. anladım ki benim mevsimim bahar. ilk-son farketmez:))
    tepsi o kadar güzel görünüyor ki, inanamazsın:) eline sağlık, muhteşem.
    güzel günlerde kullan
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. sıcakları bende çok severim ama bu sene gerçekten biraz fazla gibi. ama şikayet yok soğuk havalardan daha güzel bence :). tepside çok hoş olmuş. ellerine sağlık. sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. La bandeja le ha quedado preciosa.
    Yo prefiero el invierno al verano
    Saludos Mayte

    YanıtlaSil
  10. scaklardan nefret eder durumdayım.bitsin şu yaz diye dört gözle bekliyorum.bitsiiiiiiiiiiiin.

    YanıtlaSil
  11. asortikle aynı fikirdeyim, yazı kışa tercih etmek eskidendi. resmen sürünerek yaşıyorum, bebekler gibi gel kış geeel geeel geell diyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Beautiful work.
    Mubarek Ramazan.;)

    YanıtlaSil
  13. Elelrine sğalık Noblessem renkleri çok yakışmış ve tekniklerin çok da güzel olmuş. Güel günlerde kullan tatlım :D

    YanıtlaSil
  14. ayyyyyyyyyyyyy çiçekleri çok hoş görünüyor elinize sağlık :)
    kışın en kötü ihtimal battaniyenin altında örgü örüp ısınıyorsun ama sıcaktan kaçamıyorsun

    YanıtlaSil
  15. BEnde yazı kışa tercih edenlerdenim, ama bu sene bende çok bunaldım. :( Ve sıcaklardanmıdır nedir halsiz hissediyorum kendimi hiç bişey yapasım gelmiyor.

    Tepsin çok hoş olmuş, eskitmesi çok güzel. ELlerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  16. Ayçiçekleri çok başarılı olmuş gerçekten de, ilk önce dekupaj sandım, o kadar yanii. Rskitmeni de mumla eskirtme sandım, antiquing olmasına rağmen nasıl hafif, nasıl puslu yapmışsın öyle, ellerine sağlık, yine süper, yine bayıldıum. Ayy, çatlatıcan sen beniii :)ı

    YanıtlaSil
  17. Renkler çok güzel, eline sağlık

    YanıtlaSil
  18. harika görünüyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  19. Yazlıkta ne de güzel kullanılır, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Kıştan yana oy kullanacağım dökülmekle kalmadık sürünüyoruz üstelik. ayçiçeklerin çok güzel olmuşş ...

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  22. elinize sağlık çok güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  23. 10 parmağında 10 marifet ablacığım bu da çok güzel olmuş ,kızın okula yerleşince yazmayı unutma,çok merak ediyorum tamam mı?bende internetten Eskişehir'de ev bakıyorum ablacığım,öptüm.

    YanıtlaSil
  24. cok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Tepsi gayet güzel olmuş. deneme olmamış. Tam olmuş.))
    Sıcaktan hepimiz pelte gibiyiz. En az terleten iş olarak tığ işini gördüm, onu yapıyorum. Ah şu mecburi ev işleri de olmasa:(((

    YanıtlaSil
  26. ohhh ohhhh orucuz arkadaşım şöyle bir çay servisi ne iyi olurdu..
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  27. aahhh ahh komşucumm!!
    hiççç sormaa..
    yandıkk kavrulduk antalya ,da:((
    yok böyle bir neemm:(((
    85 lere dayandı bugün,ve bu sıcağı daha bir çekilmez kılıyor:(
    rabbim sonumuzu hayreylesin inşallahh..
    kendine haksızlık etme hiiiçççç:))))
    seni gıpta ile takip ediyorum canım benim:)
    enn üretken blogger seçtim seni nazarımda:)
    emeklerine,göz nurlarına bin sağlıkk:)
    sarıldım canım sana.
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  28. birilerini bloğunda değişiklik yapmış sanırım :) yoğunluktan gelemiyrum kuzum bu taraflara çook cici olmuş yine döktürmüşsün

    şöyle bi yakınımız olmadı tepsiler dolaplar boyasında yapsın bize :D

    ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  29. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. Ben de bu seneye kadar hep yaz aylarını severdim. Sanırım zamanla ya da yaşla beraber insanın nasıl müzik, kitap vs. zevki de değişiyor ve gelişiyorsa mevsim seçimi de farklılaşabiliyor:) Artık ruhum sonbahar, bunu hissediyorum:)
    Tepsi çok güzel olmuş canım.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  31. En sevdiğim çiçektir günebakan. Ne kadar da güzel yakışmış senin ellerinle tepsinin üzerine. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  32. güzel yorumlarınıza sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. ne guzel ne hos bir tepsi.ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...