18 Ağustos 2011 Perşembe

MİM-İzlemekten Bıkmadığınız Filmler

Fashion Women Bella arkadaşım beni mimlemiş.Kendisine teşekkür ediyorum.Mim konumuz ise izlemekten asla bıkmadığınız, sıkılmadığınız 3 film...Hemen cevap veriyorum ve bu mimi Buzdan Hayaller, sevgili Mavime gönderiyorum.

1.Yüzüklerin Efendisi; aslında bu film bir üçleme, üçünü de çok seviyorum, kaç defa seyrettiğimi hatırlamıyorum bile.Her bir karesini ve repliğini ezberlemiştim nerdeyse.
2.Cesur Yürek; Mel Gibson'ın hem yönettiği hem başrolünü oynadığı film.William Wallace adlı bir İskoç'un İngilizlere karşı verdiği özgürlük mücadelesini anlatıyor.

3.Piyanist; Başrol oyuncusu Adrian Brody, konser piyanisti  Szpilman rolünde.İkinci dünya savaşı sırasında Nazilerin Polonya'yı işgal etmesi ile birlikte inanılmaz kaçış öyküsünü anlatıyor.Özellikle saklandığı bir evde bulduğu piyanoyu sessizce çalma sahnesi beni çok etkilemişti.

9 yorum:

  1. CANIM MERHABALAR....UGRAYIP GECMIS OLSUN DEDIGIN ..HATIRIM SORDUGUN ICIN TESEKKUREDERIM...COK SUKUR DAHA IYIYIM....FAZLA OTURMUYORUM.O ZAMAN DAHADA AĞRIYOR...

    YanıtlaSil
  2. ablacımmm nasıl alıcam bilmiyorum ki:))99

    YanıtlaSil
  3. mavim, sadece mim konusunu kendi bloğundan cevaplayacaksın ben de mavimin film "en"lerini öğrenmiş olucam:)))

    YanıtlaSil
  4. "en" lerimiz çok benziyormuş,birde Matrix serisi var benimkilerde:))

    YanıtlaSil
  5. Pianist süper bir filmdi.Diğerleride öyle ama Pianist bam başka geliyor bana ..

    YanıtlaSil
  6. Aman Allahım!Matrix'i ben de çok severim, nasıl unutmuşum, ister istemez dört olacaktı:)))

    YanıtlaSil
  7. Üçüde çok sevdiğim filmler. Matrix'i unutmakta imkansız noblessem. saymaya kalksak öyle çok film varki, ancak üçle sınırlıyız işte :)

    YanıtlaSil
  8. bencede pianist çok etkileyiciydi çok üzülmüştüm izlediğimde bir daha izleyemedim ama hiç unutmadım.

    YanıtlaSil
  9. kadın kokusunuda defalarca izleyebilirsiniz.Al Pacino nun dans sahnesi filmin en güzel bölümü.Müzik harika

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...