11 Haziran 2011 Cumartesi

Gıcık Olduklarım - MİM!

Sevgili arkadaşım Maya'nın Cicileri mimlemiş beni...
Konu: gıcık olduklarımız..
İnsanın yaşı ilerledikçe sabrı ve hoşgörüsü artıyor, 10sene önce gıcık olduklarımla şimdikiler farklı nicelik olarak da daha az.
Sıralayalım bakalım;
- En gıcık olduğum fikir, düşünce ve bilgi hırsızları.İş yerimde sayıları azda olsa mevcut ve onları kendi haline bırakmak içimden gelmiyor, aman boşver diyemiyorum.
-Çok konuşup, dinlemeyi bilmeyen insanlar
-Randevu saatine uyulmaması, bekletilmek
-Plansız iş yapılması
-Toplu taşıma araçlarında yüksek sesle müzik dinlenmesi
aklıma gelenler bunlar...ve bu mimi Öykü'me gönderiyorum.

5 yorum:

  1. Noblesse , İlginç bir mim.) kim kızmazki böylelerine.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. He hee, azmış senin gıcık oldukların ama bir şey söyleyeyim mi yaş ilerledikçe gıcık oldukların belki azalıyor ama sabrın artmıyor sadece farklılaşıyor, tahammül töleransında geriliyor en azından benim için böyle oldu:))

    YanıtlaSil
  3. canım yazmadan geçemedim ....
    geçenlerdede dile getirmilştim...
    sabah bir 10 dakika keyfim var..yazık bana:(((((((((
    tam kahvemi yapıyorum ...minnoşlarımıda tembihliyorum ..sadece 10 dakika uslu durun olurmuu??????????

    uslu duruyorlar ama ben kahvemi alınca tuvaletleri geliyor:(((((((((ay deliricem ..her sabah aynısı oluyor..sırayla tuv.gidiyorlar
    1. yi al
    2.yi al
    3.yü al
    4.yü al.....
    eee iç bakalım bulaşık suyu gibi kahveyiii.....
    gıcık oluyorum gıcıkkkkkk.......

    marifet ellerimizde ..zeyneppp

    YanıtlaSil
  4. haha cidden güzelmiş...gıcık oluncak çok şeey var şu tr de :)öpüorum:)

    YanıtlaSil
  5. zeynepcim gülmekten kırıldım, en iyisi kahve saatini değiştir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...