22 Mayıs 2011 Pazar

MİMLENDİM

 Neclacığım mimlemiş beni çok teşekkürler 
yukarıdaki resmi ve blogunuzla ilgili hissettiklerinize dair bir kac cümleyi ilave edip paylaşmaniz yeterli.
"Hakkımda" bölümünde yazdığım gibi blog oluşturmaktaki amacım yaptıklarımı paylaşmak ve yeni şeyler öğrenmekti.Bir hevesle ve sevgiyle ürettiğiniz herşey, eğer paylaşmassanız, sizde kalır ve çok da bir anlam ifade etmez.Ama umduğumdan çok fazlasını buldum blog dünyasında.Blog arkadaşlarımı ziyaret etmek, onların ziyaretlerini kabul etmek, içtenlik ve sevgiyle yaklaşmak ve yaklaşıldığını görmek, yeni arkadaşlıklar kurmak......bütün bunları seviyorum.


7 yorum:

  1. canım arkadaşım iyiki bizlerle paylaşmışsın yaptıklarını..Senin sayende ufkum genişliyo öyle güzel şeyler yapıyo öyle güzel duygularınla paylaşıyorsun ki iyiki varsın noblessem...

    YanıtlaSil
  2. Noblesse ne güzel yazmışsın duygularını, burada olduğun . seni tanıdığım için çok mutluyum yeni güzellikler görmek paylaşımlarda buluşmak çok güzel:)sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. iyi ki varsın :) biz de seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili noblesse,ben biraz domates zeytin ve peyniri bir arada kullanmayı severim..hatta bu üçlüden börek bile yapmıştım..belki senin damak zevkine hitap etmemiş olabilir ama böreğin tarifini sevgili hilalden aldım ve çok beğendim..seninde beğeneceğini düşünüyorum..belki denersin ....sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Noblesseciğim, hep güzel paylaşımlarda tatlı sohbetlerde, yuzun soluklu dostluklarda buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. umarım bloglarımız elimizden bridaha alınmaz.güzel mim.

    YanıtlaSil
  7. noblessem ne çabuk diyeceksin benim gibi şaşıracaksın ama bloğuma bi ara uğrasana seni azıcık mimledim de :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...