25 Şubat 2015 Çarşamba

Bebek Yorganı

Merhaba,
Aslında yorgan mı, yatak örtüsü mü yoksa bebek battaniyesi mi desem bilemedim. Bu patchwork desenli kumaşı görür görmez ne yapacağımı hiç düşünmeden aldım 2 metre.
Kumaşın altına orta kalınlıkta bir elyaf onun altına da astarlık  kumaş koydum.Kumaş, elyaf ve astar üçlüsünü yorganlama dikişiyle kare desenin bazı noktalarından tutturdum. Sonra arka yüzden öne doğru lacivert kumaşla çerçeve yaptım.İnce, beyaz saten kurdele ve düğmelerle süsledim.
Mutlu ve verimli bir hafta diliyorum...


bebek yorganı 1

bebek yatak örtüsü 1

bebek battaniyesi 1
on olarak pamuklu lacivert bir kumaşla 

20 yorum:

  1. Ne kadar emek var bu küçücük battaniyenin üzerinde. Renklere de, dikişine de, sabrınıza da hayran olmamak elde değil.
    Ellerinize sağlık ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. her şekilde kullanılır bence de.. çok şık olmuş eline sağlık canımcım.. kolay gelsin.. (^_^)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık....desen ayrıca harika ....sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yerim ben o yorganın bebeğini:))) ne tatlı olmuş gerçekten bayıldım ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Kumaşın renklerini çok beğendim, ne güzel bir yorgan olmuş, ellerine sağlık Noblesse...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel 3 'ü bir arada olmuş:) Ellerine sağlık, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle ...öyle güzel kumaş seçimi olmuş ki hem kız içinde olur hem erkek içinde. Canım o kadar kendimi kaptırdım ki birden kırk yamayı bile kendin yaptığını düşündüm:) Muntazam bir örtü olmuş yine..Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ben ayrı ayrı parçalar zannettim ilk bakışta ama ondan aşağı da olmamış, ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hem pratik hem de çok hoş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Kumaş deseni gerçekten çok güzelmiş, ben de görsem hemen alırdım. Çok şahane olmuş, ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslara katiliyorum,renkler harika,ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  14. bayıldım noblessem.bu arada bloğun virüs uyarısı verdi.hemen kaçacağım.sanırım gulsenhacanda gibi bir isim yazıyordu.kontrol et istersen..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar arkadaşım ne zamandır sesin çıkmıyor merak ettim,nasılsın?

    YanıtlaSil
  16. selam canım.umarım iyisindir.ellerine sağlık çok güzel bir çalışma olmuş her zamanki gibi.güzel yorumun için de çok teşekkür ediyorum ayrıca.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Harika bir çalışma olmuş,ellerine sağlık,selamlar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...