23 Aralık 2014 Salı

Çiçek İple Zincir Atkı

Merhaba,
Alize'nin renk renk cıvıl cıvıl  Flower ipi....Reklam gibi oldu bu giriş:)))
Fotoğrafdakileri bir çile ipten, sadece zincir çekerek ördüm ve bir noktadan yaklaşık dört parmak kalınlığında bağladım.
İnternette gezinirken çiçek iple örülmüş farklı modellere de rastladım, Derya Baykal'ın you tube'da ki videolarında da hoş bir boyunluk modeli var bu iple örülmüş, bakabilirsiniz.
Mutlu haftalar, sevgilerimle...

                   

           


15 yorum:

  1. Güzel iş !!!
    Selamlar Crissi

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Keyifli günlerde kullanman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Emeklerinize saglıkçok güzel şık olmuş arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım çok farklı ve güzel olmuş...bende boyunluk ördüm...

    YanıtlaSil
  5. Kolay olduğu kadar da şık olmuş ! İpin kendi güzelliği atkıya güzellik katmış. Ellerinize sağlık.
    Yeni ve farklı bu fikir için çok teşekkürler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Yeni yılın sağlık, neşe, huzur, bolluk, bereket getirmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Dün kermeste birisinde görmüştüm, çok şık duruyordu. Bu iple yapılmış demek ki. Sizinki de çok güzel olmuş sevgili Nobless.. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Mutfağa ilgim olduğu kadar bunlarda bayılıyorum . :) emeğinize bi teşekkür edemeden ayrılamazdım :) Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. bayıldım bu modele.kesinlikle deneyecekler listeme aldım.çok da güzel örmüşsün noblessem ellerine sağlık ve teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Çok datlı olmuş çok datlı olmuş. Noblesseciğim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ilk defa gordum bu ipi cok guzeller,ellerine saglik,ay ne cok sey var yapilacak,ne cok guzellik...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...