8 Mayıs 2012 Salı

Ahşap Boyama Kalem Kutusu

Havalar ısındı, kapılar, pencereler açıldı ara ara boyama yapabilirim artık.İzmir'de ahşap malzemeleri satan bir dükkandan almıştım bu kalem kutusunu,  ince, zarif bir işçiliği var.
Kutunun gövdesini Pebeo'nun kahverengisini iyice sulandırdıktan sonra süngerle boyadım.Çiçekleri Plaid 758 Alizarin ile boyadıktan sonra  dip kısımlarına 657 metalik kırmızı ile çizikler attım.Çiçeklerin orta kısmı ise altın yaldız.Yaprakların yeşilini Pebeo 044  içine plaid inci beyazı katarak elde ettim.Kutunun kenar kısımlarına hafifçe far yaldız uyguladım ve sprey vernikle vernikledim.
Mutlu haftalar...

ahşap boyama kalem kutusu


decorative painting

30 yorum:

  1. ayy çook tatlıı rengarek boya kalemlerimi koymak isterim içlerine eline sağlıkk tatlım benim

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim. Harikasın yine.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş. Ellerine sağlık Noblesseciğim.

    YanıtlaSil
  4. harika olmus marifetli arkadasim benim.ellerine ,emegine saglik,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş canım ya,emeğine sağlık,güle güle kullan çok beğendim. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Htunun yaptığı boyama bile bu kadar ayrıntılı olursa, gerisini biz düşünelim artık:)) Ellerine sağlık canım benim:)

    YanıtlaSil
  8. Eline emeğine sağlık canım.Çokk güzel olmuş.
    Arkadaşım biraz daha uzununu şiş kutusu olarak boyamıştı.
    Ödülün var canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. canım şimdi yorum yapmam lazım deyilmi ama yapamıyorum ki ne diyeyim bilmiyorum sana. Süpersin tatlım

    YanıtlaSil
  10. harika, tam detaylı çalışma, ince iş; çok enfes olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım.Çok zarif olmuş.

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım. Antika gibi olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Noblessecim biz ilkokula giderken vardı bu kalem kutularından daha sonraları süslü kumaş olanları çıkmıştı.Eşimin hala vardır kayınvalidem atmadıysa :)) çok hoş olmuş desen seçimin ,renk seçimin emeklerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Çok beğendim Noblessem ellerine sağlık. Hem şık, hem renkleri çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  15. canım sorunu halletmişsin galiba.sevindim inan ki,yorum yazacakken tam da kapanıveriyordu.çok sinir bozucu birşeydi.umarım bir daha olmaz.

    Yine güzel bir çalışma olmuş,ellerine sağlık.kolay gelsin.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. çok şık olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. Çok hoş görünüyor, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  18. noblesse yine harikalar yaratmış:) çok güzel, çok beğendim. eline sağlık.
    iyi günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. canım yine döktürmüşsün.ayrıca kabul buyurursan bende ödülün var..sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Önce geçmiş olsun:) düzelmişsin:) çok tatlı olmuş kalem kutun, benim ilk okula baladığımda vardı daha dah ve çift taraflı olanı...

    YanıtlaSil
  21. Que bella te quedó esta cajita, los colores están preciosos. Un abrazo.

    YanıtlaSil
  22. Bloguna uzun zamandır giremiyorum, hep virüs uyarısı veriyor:( Çok özledim ben senin blogunu.
    İnşallah uyarı çıkmadan yazıp yollayabilirim.
    Ahşap kutuya bayıldım, harika tığ kutusu olur:) Ellerine sağlık Noblessem.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Nobless, bu kutudan bende bir tane çay kutusu diye boyamıştım, şimdi minik kokteyl çatallarımı kullanıyorum.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. yine enfes bişey olmuş.renkleri süper..çok beğendim.tam zevkime göre.

    YanıtlaSil
  25. ayy ben bu kalem kutusunu ilkokul yıllarımdan tanıyorum:))

    YanıtlaSil
  26. Bundan benim de vardı ben çocukken :)

    YanıtlaSil
  27. Preciosos trabajos...mis felicitaciones.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...