20 Şubat 2012 Pazartesi

Polyester Mutfak Saati

Hepinize günaydın,
Boyama yapmayı yaz aylarında severim, kışın kapı pencere kapalıyken, su bazlı boyaların rahatsız edici bir kokusu olmamasına rağmen, boyama yapmaya pek yanaşmam. Bu saatleri  ham polyester olarak yazın İzmir'den almıştım saat aksamı ile birlikte.Yazı bekleyemeyip, bir hevesle boyadım hafta sonu.
Her ikisininde zemin rengi için antiquin kullandım.Biri kahverengi diğeri yeşil. Antiquinle boyadıktan sonra silerek boya fazlalıklarını aldım ve her meyve sebzeyi kendi rengine boyadım ve altın rengi parmak yaldız uyguladım.Rakamlar siyah boyutlu boya...
Mutlu ve verimli haftalar...

seramik boyama saat

mutfak saati

seramik boyama saat

39 yorum:

  1. Sehr schöne Arbeit,
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  2. yine çok değişik çok hoş bi çalışma olmuş canım..mutlu günlerde kullan..emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Noblessem harika olmuş saat bayıldım elleine sağlık öpüyorum kocaman cnm =)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın, yine harika bir paylaşım yapmışın, hediyeni aldım, beni çok mutlu ettin, çok teşekkür ederim, ellerine ve emeğine sağlık, mutlu ve sağlıklı kal :)

    YanıtlaSil
  5. Emeklerine saglık arkadaşıom çok güzel olmuş saatin meyvelerde gel bizi yiyin diyolar sanki güzel bir hafta geçirmeni dilerim

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin bir saat olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  7. yine harika birşey yapmışsın canım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir mutfak saati olmuş her konuda olduğu gibi boyamadada çok marifetlisin sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir çalışma, ellerine sağlık Noblesse..

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık, ne sevimli olmuşlar canım:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş renkleri çok canlı ve iç açıcı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. OOOOaaaaaaa suprb,felicitari,ingenios
    http://menuca-crosetadeaur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. inanır mısın ablacığım önce yemek tarifi veriyorsun zannettim,o kadar gerçekçi olmuş,mavi renk ise favorim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş elleerine sağlık,sevgileer

    YanıtlaSil
  16. Noblessem bravo sana, her iş elinden geliyor valla:) Çok beğendim canım. Mutlu saatlerin olsun:)

    YanıtlaSil
  17. Saat başlıbaşına güzel ama boyandıktan sonra dahada güzel olmuş, rengide çok hoş, ellerine emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  18. cok güzeller canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar hoş objelermiş bunlar hiç rastlamamıştım, sen de çok hoş boyamışsın, harika olmuşlar eline sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Saain modeli gerçekten güzelmiş ama boyandıktan sonra tarz olmuş. Tam mutfaga uygun, ellerine saglık Noblessem :)

    YanıtlaSil
  21. çok hoş olmuuuuuuş,eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    YanıtlaSil
  24. Renkler çok güzel. Çok da güzel bir saat, mutfağa sıcaklık katar, yakışır. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  25. çok güzel bir mutfak saati olmuş Noblessecim.güle güle kullanın canım.komşun olmayı isterdim doğrusu .böyle şeyler yapmayı bana da özendiriyorsun.Ne yazık ki henüz boyama işi hiç yapmadım.birgün bende yaparım umarım.sevgiler arkadaşıma.kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
  26. enfes olmuşlar noblessem.çok beğendim.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  27. Çok sevdiiiiiiiim :) Bana rast gelmedi bu saatler, yoksa kesin almıştım :)

    YanıtlaSil
  28. Un trabajo precioso, te quedó estupendo.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  29. ne güzel olmuşlar, yaz gelmiş gibi:)

    YanıtlaSil
  30. EMEKLERİNE ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    HARİKA OLMUŞ.MUTFAĞA AYRI BİR GÜZELLİK KATACAĞINA EMİNİM.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  31. Ellerine sağlık şeker renkler ne güzel. Saat de çok hoş olmuş. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  32. allah kısmet eder de şu atölyeyi açabilirsem eğer ilgilendiğim her alanla ilgii bir köşe olacak.Ahşap boyama da bunlardan biri.Bu kâr amaçlı değil ihtiyaç amaçlı ilgi alanım benim.Yapıp kullanabileceğim bir sürü şey var.Ama boyalar bir yerde objeler kimbilir nerdee gibi bir durum var.Sen iyi aşka gelip boyamışsın bu havada.Polyester olduğu için zımpara derdi olmamıştır en azından.alttakinin rengi daha bi cıvıl olmuş.helal olsun sana helal olsun sloganıyla-lütfen sloganı içinden seslendir yoksa yazıyı sessizce okuyunca komik oluyor:(-veda ediyorum.

    YanıtlaSil
  33. Yine güzel, hep güzel:) ne yaparsan güzel oluyor

    YanıtlaSil
  34. canım ben geldim
    güzelim neler yapmış
    bende isterim
    çok harika
    ellerine sağlık
    :))
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil
  35. çok güzel, eline sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  36. maşallah her yönden yeteneğin var canım, boyama konusunda da gayet başarılısın, resim çalışmalarını da denemelisin bence

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...