8 Aralık 2011 Perşembe

Titanyum Gül

Kurdele nakışına biraz ara verip, titanyuma geri dönüş yaptım.Titanyum kategorisinden önceki paylaşımlara bakabilirsiniz.Titanyumla yapılabilecek pek çok çeşit çiçek var.Örtü, takı ve panolar için kullanılabilir.Bildiğim çiçeklerin yapım aşamalarını, isteyen arkadaşlarım olursa, paylaşıcam ama önceliği ortancaya verdim.Haftasonu ortancanın yapım aşamalarını adım adım fotoğraflamak istiyorum.
Titanyumla ilk gül denemem, broş yapmayı tercih ettim,  Etsy'e koymayı düşünüyorum çünkü.1metreden 2gül çıktı bir parça da arttı.Artan parçayı da gri titanyumla kombin ederek yaptım.
Beğenilerinize sunulur...

titanyum gül

titanyum nakışı takı

titanyum gül

titanyum nakışı

titanyum nakışı

titanyum nakışı broş

59 yorum:

  1. Wunderschöne Blume,
    ciao Crissi

    YanıtlaSil
  2. Wao, this is super cute! Red flower is always Lovely :)

    YanıtlaSil
  3. vavvvvvvvv muhteşem olmuş ellerinize sağlık çok şık çok güzellllllll birde ilk deneme yani gerisini düşünemiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Noblesse, çok beğendim her ikisini de. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir broş olmuş,şık duruyor.emeklerine sağlık Noblessecim,Şansı bol olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Günaydınlar,
    Oy oy oy diyorum. Çok güzel olmuş. Vallahi ne kadar beceriklisiniz ya. Ben artık şuna inanıyorum Allah vergisi bir şey bu. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle... NURDAN

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, bayıldım renk te çok iyi:)

    www.gulenmutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok çok güzel,titanyum nedir bilmiyorum ama bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Noblesse, sen beni her yayınınla büyülüyorsun. Nasıl işler bunlar, ilk kez de sende görüyorum, kursa mı gitmek lazım öğrenmek için. Çok güzel görünüyor ki ben gül sevmem :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel başka ne denirki bu güzellige. Rengiyle zarifligiyle..

    Ellerine, zevkine saglık noblessem..

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş gerçekten ellerine sağlık..yapım aşamalarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  12. ne kadar güzel olmus ikiside. cok begendim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  13. nefis bişey olmuş ablacım her ikiside :)bende aşama isterim:)

    YanıtlaSil
  14. Bunu da görmüş oldum, sen önceki yazında titanyum yazınca o ne ola ki demiştim, öğrenmiş oldum. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  15. ne kadar zarif, muhteşem...
    ellerine sağlık Noblessem...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş

    eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. harika bir çalışma ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  18. Çok şık ve güzel olmuş.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  19. E insan yetenekli olunca işte böyle güzel işler çıkıyor ortaya. Ellerine sağlık Noblesse'cim

    YanıtlaSil
  20. Nasıl yani ya emeğine sağlık tatlım en kısa zamanda detayları bekliyoruz ona göre...

    YanıtlaSil
  21. Harika olmuş can, malzeme de çok güzel bir malzeme bayılıyorum yaptıklarına, saç tokası, peçete halkası da yapılır.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  22. Bu çok şık olmuş ellerine sağlık,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. çok zarif ve şık bir çalışma ellerine sağlık..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. harika bir çalışma elleine sağlık.. titanyumla ilk defa karşılaşıyorum... ama inşallah son olmaz..çalışmalarını merakla bekliyorum.. sevgiler....

    YanıtlaSil
  25. Wow, what beautiful flowers, THIS VERY ORIGINAL WORK. THANK YOU FOR THE VISIT AND THE LOVE. KISSES

    YanıtlaSil
  26. harika olmuş canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  27. emeğine sağlık noblesse çok güzel olmuş gülün güle güle kullan iyi günlerde sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Un broche muy bonito y original.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  29. Çok şık olmuş canım.ellerine sağllık bu arada blogumdaki çekilişe bekliyorum canım

    YanıtlaSil
  30. emeğine sağlık canısım süperr olmuş

    YanıtlaSil
  31. Çok zarif çok güzel olmuş, ufaktan fikrime sızmaya başladı titanyum sayenizde, ama önce işlerimi bitireyim değil mi:)))

    YanıtlaSil
  32. Noblesseciğim, senden göre göre çok imreniyorum ben bu titanyum işine, becerebilir miyim bilmiyorum ama mutlaka denemek istiyorum, eline sağlık çok şık, asil, harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  33. Canım çok şık olmuş, kurdele nakışınıda severim ama buna hastayım, bana çok asil geliyor ne hikmetse, bunun yapılışını dört gözle bekleyeceğim, bir kaç püf noktası yada bilmemiz gereken bir tekniği varsa onuda öğrenmek isterim canım, ayrıca ortancalarda şahane, ve atkılar harika, hepsi ayrı bir emek ayrı bir güzellik, emeğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. çook güzel çok şık olmuş, ellerinize sağlık. yeni çalışmalarınızı da görmek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  35. wooow harika görünüyor.

    Çokta zarif olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  36. bu beni aşar gibi geliyor bana:)
    bu kadar hünerli ellere sahip olmak ne güzel bi şeyy..
    el emeğinize göz nurunuza sağlık...
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  37. Canım çok şık olmuş, bu konuda hiç bilgim yok. yeni yayınlarını sabırsızlıkla bekleyeceğim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  38. canım çekilişe katılmana çok sevindim teşekkür ederim. Bol şanslar. Bu arada hediye duyurunda link yönlendirmiyor katılmak isteyenler olursa sayfa açılmıyor. 4. sıradasın.kaydını yaptım :))

    YanıtlaSil
  39. I found your blog and I liked it very much!! I will follow you!! Best regards from Greece!!

    YanıtlaSil
  40. Nobless, titanyum deyince kendimi bildim bileli kullandığım gözlüklerimden başka bir şey aklıma gelmezdi. İlk kez senin blogunda gördüm. Nasıl yapıldığını öğrenmek için seni merakla izleyeceğim. Ayrıca zaten övgü dolu yorumlardan da açıkça anlaşılacağı üzere çok zarif ve ince bir iş olmuş, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  41. Nobless, titanyum deyince kendimi bildim bileli kullandığım gözlüklerimden başka bir şey aklıma gelmezdi. İlk kez senin blogunda gördüm. Nasıl yapıldığını öğrenmek için seni merakla izleyeceğim. Ayrıca zaten övgü dolu yorumlardan da açıkça anlaşılacağı üzere çok zarif ve ince bir iş olmuş, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  42. çokk güzel olmuş olmuş çok,eline sağlık cnaım
    titanyumu derya şahinden tanımış öğrenmiş biri olarak çok kibar ve çok zarif bulurum her zamn

    sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  43. Çok güzel ve şıklar. Bunda ince el işçiliği ve doğru renk seçiminin payı Nobless'in bu işte ustalık mertebesinde olduğunu gösteriyor. Zaten yorumlardan da bu anlaşılıyor.

    Ehlikeyf

    YanıtlaSil
  44. tek kelime ile ben bu titanyum broşa aşık oldum , maşallah süper ötesi güzel olmuş, ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  45. çok hoş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  46. cok güzel değişik bi calışma ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  47. gerçekten çok hoş olmuş,bence etsy ye hemen koymalısın.

    YanıtlaSil
  48. Titanyumdan böyle güzel bir eser ortaya çıkabileceği hiç aklıma gelmezdi. Tam bir sanat eseri olmuş çok beğendim ne kadar şık ve zarif duruyor ellerine zevkine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  49. Süper, süper, süper... iyiki kırmızıdan artmış, griye ayrı bir hava katmış. Ortanca yapımını merak ediyordum yayınlarsanız çok sevineceğim hakikaten, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  50. kurdela nakısı hosuma gıdıyor ama tıtanyum da harıkaymıs cok guzel olmmus canım emeklerıne sağlık

    YanıtlaSil
  51. ayol benim yazdığım yorum nereye gitti,aşkolsun yani,bunları kesinlikle etsy'e koymalısın,bir eşinin olacağını zannetmiyorum,titanyum ustası.

    YanıtlaSil
  52. canım yine ben,mimin var bende:)

    YanıtlaSil
  53. noblesecim çiçeğim ben yokum ne zamandır sen niye beni aramaz sormazsın hııı ay saka sakın kızma canım ellerine sağlık çok şık olmuşlar..

    YanıtlaSil
  54. titanyumu çok duymama rağmen yakından ne gördüm ne dokundum nasıl böyle kolay şekil alıp modeller çıkıyo ortaya.esnek tellerin birleşimi yumuşaklığı diye düşünüyorum ama gerçekten çok farklı malzeme..ellerine sağlık canım,bol bol kazancın olsun inşAllah...

    YanıtlaSil
  55. Müthiş... Bayıldım. Ellerine sağlık Noblesse. Bu arada sen benim izlediklerim arşivinden çıkmışsın. Sezobigo ve bir çok isim de yok olmuş. Farkettikçe ekliyorum. Umarım google bir daha bu eziyeti çektirmez bize.

    YanıtlaSil
  56. Ellerine sağlık. Ne kadar hoş ve zarif olmuş. Çok güzeeeeeeeeel.

    YanıtlaSil
  57. Valla beğenmek ne kelime bittim elimi uzatıp alabilsem keşke hepsini:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...