2 Eylül 2011 Cuma

Şımarık Tepsi

Uzun bayram tatili bitti bitecek, keyifli, zaman zaman stresli çalışma saatleri tekrar başlıyor.Benim için verimli bir tatil oldu, planladıklarımı yapabildim.Teker teker paylaşmak istiyorum sizlerle bakalım beğenecek misiniz:))
Uzun zamandır yapmak istediğim bir çalışmaydı bu, ilk ve tek şımarık tepsim...Yavru ağzıyla boyadıktan sonra maskeleme bandını kareler oluşturacak şekilde yapıştırdım ve kareli alanlara beyaz akrilik boya ve süngerle patina uyguladım.Karenin kenarlarına fırçanın arka tarafı ile minik çiçekler yaptım. Tepsinin yan taraflarıyla ayak kısmıda yavru ağzı ve beyazla patina...

ahşap boyama tepsi


ayaklı tepsi


ahşap boyama tepsi


şımarık tepsi

32 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş.
    Renk de ayrı bir güzel.
    Ellerine sağlık.
    Gerçekten bu çalışma bile tatilinin verimli geçtiğinin kanıtı ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    çok güzel iyi bir iş
    selamlar Crissi

    YanıtlaSil
  3. Şımarmakta haklı çok çok güzel olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel. Çok begendim :) ellerine saglık noblessem..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, keyifle kullan, iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  6. birisi de böyle bir tepsiyle kahvaltımı getirip şımartsa beni.

    YanıtlaSil
  7. Kabul edersen noblessem, bende bir mimin var :)

    YanıtlaSil
  8. rengi çok şeker seçilmiş:) ellerine sağlık...
    keyifli kahveler, çaylar içesiniz:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bir yapamadığım ahşap boyama kaldı. Ona da el atacam sizlerde gördükçe.
    Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. noblesse ellerine sağlık birşey sorabilir miyim(bu arada bugünlerde her yorumum soruyla bitiyor kimse yorum yazmamı istemeyecek:))
    bende bantla yapıştırıp ikinci renkle boyama yapmıştım ama bantı kaldırmamla boyada kalkmıştı sence neden ?
    bir dahada denemedim zaten:)
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim güzel yorumlarınıza...Sezobigocuğum sorularından asla sıkılmam, bandın boyayı kaldırmaması için zemin boyasının çok iyi kuruması gerek, ben neredeyse bir gün beklettim.İyi kurursa asla kalkmaz.Bir de kullandığım maskeleme bandı kağıt band.Boyayı bandın altına kaçırmayacak kadar iyi yapışıyor ama boyayı da kaldırmıyor.

    YanıtlaSil
  12. ABLACIIM NE KADAR GÜZEL BİR KAHVALTI TEPSİSİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK SEVDİM:)

    YanıtlaSil
  13. harika bir tepsi olmuş soft renkler harika emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  14. ben bayıldım, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  15. çok şık ve güzel.elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık, harika olmuş yine..
    Yavruağzı da en sevdiğim renktir, yakışmış şımarık tepsine:)

    YanıtlaSil
  17. tek kelime ile şahane olmuş,çok ince çalışmışsın,ayrıntılar mükemmel,emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş...şöyle 2 nescafe koydum içine, biraz da kurabiye..
    bir film attım dvd ye...
    romantik komedi tadında.
    yanımda sevdiceğim,
    ayaklarımızda minik bir battaniye..
    tepsi önümüzde...
    tepsi de aşk var...paylaşımla sunulmuş...

    bak bir tepsi ne hayaller kurduruyor insana.

    YanıtlaSil
  19. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Passei para uma visitinha.
    A bandeira ficou tão suave... tão delicada.
    Beijinhos.
    Brasil.

    °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  20. çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. ellerinize sağlık, rengi çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  22. vrlo lijepa tacna:)).....
    hvala ti na posjeti,pozivam te da pogledaš i moj drugi blog o decoupageu
    http://mare-ri.blogspot.com/
    imam problem s folower gadgetom na tvom blogu,ne otvara mi se i ne mogu se upisati kao folower.....
    vratit ću se i pokušati ponovo:))....
    pusa:))...
    M

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş bayramın kutlu olsun Noblesse.Tepsinin rengi ve dokusunu çok beğendim..

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık Noblesse çok şık olmuş. Benimde yapmam lazım bir tane, şehir dışındaki kız kardeşim çok istiyordu. Sıraya koymalı ama kış gelmeden de yapmalı değil mi? Yazın boya daha kolay kuruyor. Güle güle sağlıkla kullanınız.

    YanıtlaSil
  25. Hello sweet friend, You are featured today at my blog..please visit & grab the featured button :)
    Lots of Love

    YanıtlaSil
  26. Acemi CaDı"da Ahşap boyamayı çok sever.. Çalışmalarını da çok beğendi ve blogunu izlemeye aldı.. Ellerine sağlık, iyi çalışmalar.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  27. lezzetyagmuru5 Eylül 2011 16:47

    İsmi çok hoşuma gitti.))Eline emeğine sağlık canım,yine harika olmuş.
    Bu şımarık tepside tv.nin karşısında yeşil çayım ve yanında da 1 dilim pastamla ben de şımarmak isterdim.))
    Diye düşünmedim desem yalan olurdu.))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  28. Ayyy cok güzel,bayıldım inan.Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  29. Un trabajo precioso, me encanta.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  30. Ahşap boyamaya gittiğim dönem, bende yapmıştım.Ama ayaklı tepsiye ,şımarık tepsi demeniz inanılmaz yaratıcı olmuş.Harikasınız.

    YanıtlaSil
  31. Your mode of telling the whole thing in this piece of writing is
    in fact nice, all can without difficulty understand it, Thanks a lot.

    http://aparmentreviews.webs.com/
    Feel free to visit my site : apartment review

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...